DO YOU HAVE A RETURN?

Report your return in our returns portal and take the package to the nearest post office in your area. 

RETURN PORTAL

CAN I RETURN ITEMS?

You may return items* within the statutory 14-day return period provided:

- the item is unworn, unwashed and undamaged.
- all labels and tags are still attached.
- the factory packaging is undamaged and in original condition.

* Legwear such as tights's and socks can only be returned if they have not been removed from the packaging and are in their original condition.

RUIL

You can exchange an item by returning it within 14 days and then ordering a new item.

Unfortunately, you cannot exchange or return your webshop order in a ZILCH store.

HOW TO EXCHANGE OR RETURN?

1. Meld je retour aan via ons retourportaal
2. Doorloop de stappen en ontvang je verzendbewijs.
3. Print het retourlabel of kies voor een printloze optie en laat het label bij je verzendpunt afdrukken.
4. Verpak de artikelen in de verpakking waarin je deze hebt ontvangen.
5. Voeg de originele pakbon toe aan je retourpakket.
6. Breng het pakket naar een verzendpunt van de gekozen vervoerder en stuur het pakket aan ons retour.

IK HEB RETOUREN UIT MEERDERE BESTELLINGEN

1. Meld je eerste bestelling retour aan volgens bovenstaand stappenplan.
2. Meld de retouren van je overige bestellingen één voor één aan in ons retourportaal.
3. Kies voor de optie "Retourneer in winkel: Zilch Hoofdkantoor" (retourkosten: gratis).
4. Verpak al deze items samen in één pakket, voeg alle pakbonnen toe en plak het verzendlabel uit stap 1 erop.
5. Breng het pakket naar een verzendpunt van de gekozen vervoerder en stuur het pakket aan ons retour.

CONDITIONS

- The return costs are partially borne by the customer and are paid by the customer within the return portal.
- The return costs are for the Netherlands: € 4.95 for Belgium & Germany: € 7.95.
- Within 8 working days after receipt of the returned order, we will refund the return amount.
- You will receive the amount returned via the original payment method.

HELP NEEDED? 

Did you receive an incorrect/defective item or do you have other questions? Please send an email with your order number and explanation to: webshop@zilch.nl

Our customer service will be happy to help you.